27:e Juli och dags för födelsedagsfest!

Oj oj oj vad jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna. Har varit helt slut när jag kommit hem från jobb, och inte ens orkat engagera mig i varken blogg eller annat. Jag börjar nog vänja mig lite vid att jobba heltid, men det är ändå en jäkla omställning jämfört med mina sju senaste år då jag antingen har jobbat 75% eller pluggat. Jag och några arbetskollegor brukar skoja och säga "visst är det härligt att jobba heltid, man får ju mer pengar i kassan. Det tråkiga är att man aldrig har tid att göra av med pengarna, eftersom man alltid jobbar" haha :P Ligger kanske något i det! Fast å andra sidan är det ju bra att jag har möjlighet att kunna spara lite pengar. Har ju inte kunnat göra det, de tre senaste åren precis!

Just nu håller jag på att fixa och dona i lägenheten. Idag ska jag ha födelsedagsfest för mina vänner och det har jag sett fram emot :) Har precis ställt rätt borden och dukat. Nu tänkte jag hänga lite tvätt och förbereda annat! Denna sommaren har verkligen inneburit mycket fix med födelsedagar och examensfirande! Min födelsedag har firats i tre omgångar, vilket jag såhär i efterhand ångrar, Big time! Det hade varit mycket bättre att slå ihop allt och alla men då hade vi inte fått plats i lägenheten, utan fått hyra en lokal. Då, när detta bestämdes så var vi mitt uppe i födelsedags/examensfirande och den dagen spenderades i lokal, vilket gjorde mig mindre sugen att hyra och fixa lokal även för min födelsedagsfest.. Nä, nästa år blir det andra bullar :) Kanske ska ta och åka iväg på en solsemester och bara "slippa" stå med allt här hemma?! Jag har ju förhoppningsvis semesterdagar att plocka ut då :)

Dags att fortsätta här hemma! Ikväll ses vi mina vänner :) Som jag längtat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0