Dagens Sara + 3,5 år med hjärtat <3

Då var det onsdag och snart har jag avklarat halva jobbeveckan! Var sjukt trött imorse när klockan ringde, men försov mig inte som tur var ;) Har ju en tendens att göra det annars när det gått för lång tid mellan mina sovmorgnar!

Idag är det exakt 3,5 år sedan jag blev tillsammans med världens underbaraste kille <3 Jag minns vår första tid som om det vore igår. Det där med att vara nykär är jag ju inte längre, men jag är både förälskad och kär i Jimmy "än idag" :) Vår relation har förändrats en del under dessa år.. Till en början var allt nytt och spännande då man nästan levde lite för dagen. Idag är förhållandet framförallt tryggt och fullt av kärlek och tillit <3 Vi har ju växt tillsammans och utvecklats som människor både i relationen men också utanför den så kallat "privat".. Oavsett vad så är Jimmy mannen jag vill leva med resten av mitt liv! Nu är han min pojkvän, bästa vän, sambo och i framtiden även Pappa till våra barn <3 Vi har verkligen mycket att se fram emot tillsammans!! Älskar dig Jimmy Palm.. Igår, idag och för all framtid <3

Ps: bilden där jag håller om Jimmy och gör "pussmun" är faktiskt tagen 7 månader innan vi blev tillsammans ;) Vi träffades på en fest och med lite för mycket alkohol i kroppen var det dags med "egopics" :P Jag kunde aldrig ana att jag 7 månader senare skulle vara på min första dejt med honom <3 Tänk vad livet tar oväntade vändningar ibland!


Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis på er...Ni är så fina,älskar er ..

2013-07-10 @ 09:52:06
Postat av: Jennie

Grattis till er :)

2013-07-10 @ 15:38:50
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0