Firandet av min födelsedag :)

Födelsedagsfirandet med vänner kunde inte blivit mer perfekt än vad det blev igår! Kvällen började med lite mingel innan det var dags att sätta sig och avnjuta kvällens middag som bestod av grillad fläskfilé, potatisgratäng, goda såser och sallad :) Sen så är det alltid extra kul när maten blir uppskattad, vilket den blev igår! Efter maten var det dags att leka :P

Lek 1 = paketinslagning: man skulle hålla om varandra och tillsammans försöka slå in en paket med vars en hand! Snabbast tid fick högst poäng och snyggast paket fick 5 bonuspoäng. Snabbast i denna leken var Jennie och Mange och poäng för snyggast paket gick till Celie och Jimmy :)

Lek 2 = tugga godsaker: Först skulle deltagarna tugga två kolasnören och därefter vars två mariekex ;) Torrt och ännu mer torrt :P haha.. Snabbast i denna lek var Simon och Sara!

Lek 3 = Vad lärde du dig i skolan egentligen? : Jag hade komponerat ihop ett häfte med lite olika test ifrån skoltiden. Bland annat så fanns det en stavningskoll, ord från svenska till engelska samt samhällskunskap :) I denna lek kom Jennie & Mange samt Celie och Jimmy på delad första plats!

Den totala vinsten, efter att ha lagt ihop alla poäng gick till Jennie och Mange som också hade ett super fint lagnamn: Jenus ;) Grattis till er!!

Kvällen avslutades med en god efterrätt, skitsnack och god dricka :) Ett mega tack till alla vänner som kom igår och gjorde mitt födelsedagsfirande minnesvärt! Jag älskar er alla, ni är ta mig fan de bästa vännerna som finns <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: M

Hur går det med rökningen när alkohol inblandas? Jag tycker det är det svåraste:(

2013-07-28 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0