Före + efter, musklerna är borta ;(

Jag måste bara visa er. Igår när jag satt och tittade igenom gamla bilder så dök dessa egopics upp! Jag var tvungen att ta ett foto på "dagens form" och ja, ni ser själv! Vilken skillnad! Jävlar vad jag har tappat muskler på de senaste 7 månaderna :( Blir nästan lite deppig när jag tittar på gamla bilder.. Det är konstigt egentligen att det ska ta sån j***a tid att bygga upp och bli tränad och sen så tar det bara 7 månader (om inte mindre) för att tappa allt igen. Tänka sig, att jag inte ens var nöjd DÅ, när jag var som mest tränad.. Det är också ett bevis på hur skev kroppsuppfattning man har om sig själv. När jag var tränad så tyckte jag inte själv att jag var det på samma sätt som jag tycker det idag. 
 
RIKTIGT, ORDENTLIGA, NYA tag till hösten.. Jag vill vara där igen!! Det behöver inte vara omöjligt.. Karaktär, disciplin och ett jävlar anamma ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du är fin som du är! Vad sa vi... Född snygg typ! Hihi :) puss beccis

2013-07-31 @ 22:31:11
Postat av: Sara :) :)

Hihi <3 Söt du är!! Tack för igår :) Underbart med lite kvalitetstid!!

2013-08-01 @ 05:54:27
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Mor;)

Håller med Beccis :-D

2013-08-01 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0