Hörby marknad med Jimmy 2013

Idag har jag verkligen inte varit bra på att blogga! Skäms på mig ;) Fast har ju faktiskt haft annat att hitta på! Bland annat så har jag strosat omkring på Hörby Marknad med Jimmy <3 Mötte upp Mamma också för en sväng, trevligt! Spenderade ca 750 kr (med maten) och jag har nog inte köpt en enda sak som jag anser vara "skit" egentligen, utan har behövt allt jag handlat idag :) Idag kom jag hem med bland annat en väska jag suktat efter i ett år men inte hittat någonstans förutom på marknaden samt silverrengöring som jag tänkt handla 2 år tidigare men har då tyckt att det varit för dyrt! Förutom det handlade jag en fin uggle-ring, börs, 1 mobilskal, scarfs, strumpor att ha i ballerina, vanliga strumpor och självklart lite brända mandlar och marknadsgodis också ;) Mums!

Lägger upp en bild på ringen imorgon! Nu är det hög tid att snarka gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0