Jobbat över :S

Jag är inte särskilt intresserad av att jobba över mellan 17.00-18.00 när man har varit på jobb sen 07.50 :( Känns som att jag varit uppe i evigheter då klockan ringde redan 05.20.. Men så blir det ibland! Vissa dagar innebär mer jobb och vissa mindre.. Kanske kan jag unna mig att sluta några timmar tidigare på fredag istället? :)

Nu längtar jag i alla fall hem till Jimmy <3 Idag hinner vi ses ungefär 3 timmar innan det är dags att krypa ner i sängen igen.. Oj oj oj vad vi har mycket att ta igen i helgen ;) Om inget annat så lär vi ha en del sömn att ta igen, så en sovmorgon tills vi själva vaknar (utan klocka) känns som ett måste på lördag! Förresten, idag har jag på mig min jeansklänning som jag köpte i våras på Ullared för 59 kr :) Sjukt billigt och den är verkligen super skön!

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0