Mycket att se fram emot :)

Då var det måndag och inledning på min fjärde jobbevecka! I fredags gick min handledare på semester, så från och med idag ska jag klara mig helt själv! Men det är inga problem då jag har blivit ordentligt upplärd ;) Än sålänge har jag 2 hembesök inbokat denna veckan, sen ska det skrivas utredning om personerna ansöker om hemtjänst osv.. Kul att äntligen ha ordentligt ansvar!! :)

Har några saker att se fram emot denna vecka --> på onsdag är det dags för den ärliga marknaden i Hörby :) För er som inte visste så älskar jag marknader! Det är inte så att jag springer på alla i Skåne, men Hörby Marknad är en av de jag måste gå på! Sen på fredag så bär det av till Ullared med Jennie & Johan :) Vi har hyrt stuga däruppe och kommer att ha två övernattningar i den! Självklart blir det ett X-antal timmar inne i varuhuset också :P När vi har checkat ut från stugan på söndag styr vi bilarna mot Vallarnas Teater, då det är buskistajm som väntar :) Verkligen härliga dagar att se fram emot! Har man ingen direkt semester, så är sådant här väldigt uppskattat!

Hoppas att alla mina läsare får en skön och härlig måndag :) Kramar!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhhhhhhh snart snart :)
Ska bli såååååå kul :D

2013-07-01 @ 17:46:42
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0