Resultatet ---> Nöjd!

Idag satt jag hos frisören i hela tre timmar.. Jag tycker faktiskt inte alls att det är drygt, på något sätt :) Känns helt underbart att ha möjlighet att kunna gå till frisören och få "ordentliga" slingor! Det är inte kul när man ska mixtra med blont hår själv, slutar alltid med att det blir gult! Gula nyanser i ett blont hår är det värsta jag vet!! Gav mig på en färgning själv en gång.. Aldrig mer! Håret blev helt gult vilket gjorde att jag i panik färgade håret brunt (som i och för sig blev svart!) och sedan fick slinga tillbaka det till blont igen.. Tog ca 1,5 år :S De första blonda slingorna jag fick gjort i mitt svarta hår blev nästan silvriga..
 
inte.speciellt.snyggt.någonstans
 
Idag blev jag i alla fall super nöjd :) Fick perfekta slingor och även lite uppklippningar!
 
 
FÖRE
 
 
EFTER
 
 
HÄR HAR VI EN GLAD SARA :)
 
Nu ska jag alldeles strax krypa i säng.. Det känns att jag behöver lite fler sovtimmar just nu! Somnade sent i förrgår och likaså igår. Nu är det bara tre dagar kvar att jobba denna veckan. Längtar redn nu till min lediga helg :)
 
Godnatt alla finisar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0