S.h.o.p.p.i.n.g ;)

Jag har nog blivit en liten shoppoholic :P Igår hittade jag i stort sett ingenting på Center Syd, men idag så! Skulle bara svänga inom och göra ett sista desperat försök att hitta en klänning till bröllopet på lördag.. Vet ni vad? Jag hittade den och lite till ;) Hittade bland annat 4 otroligt fina klänningar inne på Malmströms! "Tant-affär" har jag alltid tyckt tidigare, men tänkt så fel jag hade! Priserna är betydligt högre än inne på HM (exempel) men är det halva priset på nästan allt i hela affären så blir det helt plötsligt okej att shoppa där :) Mina 4 klänningar skulle egentligen kostat över 2000kr men landade istället på runt 1000-lappen :) Hittade även en klänning att ha på bröllopet!! Wiiee.. Den får ni se på lördag ;)

Nu kallar sängen! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0