Tisdagen den 17/7 och dags för Röstånga :)

Idag blev det bara jobb till 15.00, vilket kändes oerhört skönt! Efter jobb stack jag ut till Center Syd och fortsatte mitt letande efter en klänning att ha på bröllopet på lördag. Tyvärr hittade jag inget idag heller :( Varför är det alltid så, att när man är i desperat behov av något så hittar man det aldrig och när man egentligen inte är ute efter något, ja då hittar man massor?! Hmm...

Efter besöker på Center Syd körde jag raka vägen till Röstånga! Har tagit semester imorgon från jobb för att kunna tillbringa kvällen idag och dagen imorgon på Röstånga Camping med Pappa och Joel :) Min faster Cina och hennes familj har också stuga här, en liten bit ifrån vår.. Vilket härligt ställe detta är, perfekt för barnfamiljer :) Barnen springer runt och leker med 20-30 andra barn och här finns massor för dem att göra.. Vattenland, lekplatser, minigolf, paddla kanot m.m :) Det är ett måste att åka hit om man har barn! Längtar tills tiden kommer för mig och Jimmy, när vi sitter utanför vår stuga och ser vårt barn leka tillsammans med andra barn <3 Underbart!!

Förresten, idag har jag fått åka motorcykel ;) Sjukt häftigt!! Tror att jag har gjort det en gång tidigare, men har inget direkt minne från det. Vilka krafter det finns i en sådan "cykel" i alla fall :P Under åket infann sig både en adrenalinkick och rädsla på samma gång! Verkligen häftigt!

Nä, dags att snarka.. Hoppas att jag får sova ut så att jag är utvilad imorgon när jag vaknar :) Natti natti allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0