Uggle-ringen :)

Är det bara jag som älskar ugglor i alla dess former nu..? Kan tänka mig att det är fler som gör det! Har någon prydnadssak samt örhängen, halsband och ring :) Super fint! Hittade denna ringen på marknaden för 40kr, som hittat! Förresten, idag försov jag mig :S Går egentligen upp 05.30, för att hinna äta och dricka kaffe i "lugn och ro" samt hinna sminka mig och välja kläder innan jag ska gå till tåget 06.50. Idag vaknade jag av att Jimmy puttar på mig och säger: "baby, vilken tid ska du upp?" När han säger så vet jag att jag skulle gått upp för längesen! Så jag hoppade upp från sängen, slängde i mig frukosten och kletade på lite smink.. Jag hann med tåget i alla fall :) Dock blir hela dagen drabbad av detta då mitt humör inte brukar vara det bästa när jag försovit mig :( Men men, en arbetsdag kvar sen väntar 3 dagars ledigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0