Dagens Sara, fredag 14/6-13

Då är det alltså sista jobbedagen på första jobbeveckan idag! Denna vecka har verkligen rusat förbi.. Vad har jag gjort förutom att jobba då? Inte mycket! Mest tagit hand om hemmet och prickat in 2 soliga dagar då jag kunnat powerwalka :) Ska bli skönt med två lediga dagar nu.. Danmark med Jimmys familj imorgon och sen fortsatt mys tillsammans med honom i DK på söndag <3 Vi ska ju övernatta på hotell lördag-söndag, vilket jag/vi verkligen ser fram emot! Skönt att komma hemifrån och bara njuta av att vara lediga tillsammans, i en annan stad!

Som sagt, jobb idag till 17.00! Får se om jag slutar lite tidigare :) Har ju flextid och har sparat ihop 2,5 timme, så en timme kanske man kunde gått tidigare.. Väl hemma ska jag möta upp Jimmy, handla lite mat inför DK-resan och sen tänker vi hålla fredag och helg :) :)

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0