Fix och trix på framsidan :)

Idag har Jimmy och Jens (jag fick också vara med på ett hörn!) verkligen varit effektiva :) De har kört 3 släp fulla med jord till tippen och jämnat till hela framsidan! Nu är det fritt fram för stenläggaren att göra sitt nästa lördag :) Ett stort tack till Jens för all hjälp idag, verkligen guld värt!!

I eftermiddag har jag och Rebecca tillbringat några timmar hemma hos Sara och Mange i deras nya lägenhet i Malmö :) Vi hjälpte till med möblerna och sen blev det även lite pizza samt några koppar kaffe! Känns en aning konstigt att ha en av sina närmaste vänner "så långt bort".. Men som vi har sagt, Malmö är inte världens ände och det tar faktiskt bara 20-25 min att köra dit, så det ska nog gå bra trots allt :) :)

Lite trist att tredagars ledigheten är över nu :( Varför går alltid tiden så fort när man är ledig?! Har en 5 dagars arbetsvecka framför mig.. Tur jag har en sommarfest på lördag att se fram emot :) Nä, dags att förbereda lite inför morgondagen.. Tror bannemej att jag kryper i säng därefter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0