Funderingar kring jobb :S

Vissa dagar funderar jag mer än andra.. Funderar på hur framtiden kommer att se ut och bland annat på vart jag kommer att jobba i höst. Har ett sommarvikariat i Eslöv fram till den 18/8 och därefter vet jag än sålänge inte vad som händer. Jag har sökt ca 10 jobb som har startdatum i augusti/september och jag ska söka ytterligare 3 jobb i helgen.. Hoppas verkligen att jag får ett socionomjobb i höst :) Jag vill ju helst inte gå tillbaka och jobba som undersköterska, vilket är ganska självklart! Nu är jag äntligen utbildad och då vill jag jobba med detta, men man vet aldrig vad som händer. Det enda jag är säker på är att ovissheten kring ämnet är jobbig!! Men sen är det ju så att allt brukar lösa sig i slutändan :) Får jag inget jobb direkt i augusti så finns där väl en mening med det också! Så brukar jag tänka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0