Fyndat!!

Igår när jag och Rebecca var på Burlövs Center så var jag i full fart med att hitta nya sommarskor. Har ett par svarta tygskor (som inte är så svarta längre) hemma, men det känns som att de har gjort sitt då jag har använt dem konstant under två somrar! Brukar hitta bekväma skor på skopunkten, men igår gjorde jag inte det. Slutade med att jag kom hem med ett par svarta tygskor från Scorett istället för 350kr :S Idag hade jag ärende på Centan och valde att ta med tygskorna, så att jag kunde byta dem ifall jag hittar andra på skopunkten där. Gissa vad?! Jag kom hem med tre par skor istället för 1 par! ;) Lyckades hitta tre par på Skopunkten på Centan, vilket jag blev såå glad över! Alla är super sköna, dock är jag medveten om att de kanske inte håller lika bra som Scorettes tygskor. Men sålänge de klarar sig igenom en sommar, så är jag glad :) :)

Detta är ett av paren som jag handlade ;) Visst är de snygga?! Tror att jag ska ha på mig dem imorgon på examensdagen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina! Synd på tygskorna från igår.. Men håller med dej ;) bättre 3 par än 1 par för "samma" pengar ;) roligare så!! Hihi
Puss o kram // B ;) ❤

2013-06-04 @ 19:51:13
Postat av: Sara :) :)

Det bästa av allt är att jag fick ett par sköna tygskor också ;) så jag har bara gått med vinst ;)

2013-06-04 @ 20:09:07
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Lola

Så snygga gumman:)).

2013-06-05 @ 07:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0