Mormor 71 år, grattis!!

Kom hem för 30 min sedan.. En glad Fis sprang fram till mig och det var underbart att få hålla henne och gosa med henne efter en veckas konstant saknad <3 Promenerade en lång runda med henne och alldeles strax ska vi slänga oss i soffan och invänta Jimmy!

Får även tacka Mormor för god middag och smaskig tårta till kaffet :) Mums! Alltså, jag tycker om min mormor något enormt mycket! Verkligen en människa jag ser upp till <3 Förutom mormor och barn-barn är vi även vänner!! Jag kan prata med henne om allt, vilket känns såå skönt! Vi älskar båda att "flabba i tele", att fika, att shoppa och bara umgås.. Tror att jag har ärvt allt detta från henne då min kära mor inte alls är lika förtjust i det ;) Hihi.. Grattis än en gång på din dag älskade mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0