Tisdag 18/6-13

Denna fina hjärtformade lilla sak fick följa med hem från Danmark i söndags :) Gav 20kr för den på Tiger och den är perfekt att ha örhänge, gummiband och ringar på!

Igår när jag kom hem begav jag mig ut på en timmes powerwalk! Det var super skönt då vädret var kanon :) Efter promenaden åt jag middag, duschade och sökte ett jobb.. Många tjänster som legat ute och som kommer nu som jag verkligen är intresserad av! Får hoppas på det bästa :) Men det känns ju en aning konstigt att söka jobb och ringa runt till cheferna när jag precis har börjat i Eslöv. Men sen å andra sidan har jag inget socionomjobb till hösten, vilket jag vill ha, så då gäller det att ligga i!

Dags att promenera till stationen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin!! :) puss Becca

2013-06-18 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0