Att vara rökfri :)

Mina lungor måste tacka mig just :) 278 icke rökta cigaretter.. Jag är nöjd!! I fredags, när jag hade varit rökfri i 2 veckor och 2 dagar, var den jobbigaste dagen hittills. Jag tänkte på cigaretten under flera tillfälle över dagen. Jag var sur, irriterad och jag kände själv hur låg stubin jag hade. Dagarna därefter (lör och sön) har varit hur lätta som helst!

Förutom att jag inte drar ner gift i mina lungor mer så har jag märkt en annan positiv sak. GUD VAD GOTT JAG LUKTAR, och vad hemskt alla rökare luktar! Har fått en rökare bredvid mig några gånger på tåget, och det är inte trevligt :S Nu vet jag även vad andra icke rökare runt mig kände när de luktade att jag rökt.. Örk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0