Dags att ta tag i sitt liv igen!

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men sedan jag kom hem från Thailand och även har slutat röka har jag lagt på mig cirka 4 kilo :( Alla de kilo som jag lyckades kämpa bort under hösten är nu på plats igen.. Inget kul kan jag säga! Idag startar jag en ny "träningsperiod" :) Nu när jag inte behöver parera 2 kurser samtidigt har jag mer tid över för träning! Ska försöka få in 3-4 pass i veckan, 2 styrkepass och 2 konditionspass :) Förutom detta MÅSTE jag komma ur mitt sockerberoende! Har ätit godis nästan varje dag sedan jag fimpade cigaretten.. JA, jag har ersatt dem med godis, vilket inte är bra! Nu jävlar är det dags att ta tag i det mesta, känner jag :P

Hoppas på bra resultat till sommaren :)




Kommentarer
Postat av: pappa

Gumman,bättre 4kg än lungcancer... Har med att du slutade röka..

2013-03-25 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0