Fredag och jobbekväll!

Idag har jag haft några sköna lediga timmar på förmiddagen.. Tog mig sovmorgon till 08.30, åt en god frukost, tvättade en maskin tvätt, powerwalkade i 1 timme i strålande sol och har även hunnit med en långrunda med Zindra :) Hade sällskap av Becciz i lurarna under hela min PW! Idag hade vi verkligen mycket att prata om ;) Antar att det blir så när man inte kan träffas lika mycket som man egentligen vill! Gumman, tack för sällskapet <3

15.30 börjar jag jobba, vilket jag inte alls ser fram emot.. Det finns så mkt annat som jag hellre hade velat göra idag.. Men men, bara att bita i det "sura äpplet" och se glad ut :P Jag är ju trots allt ledig imorgon, och det är inte fy skam! Har troligtvis några mysiga timmar att se fram emot då också :) :)

Trevlig fredag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0