IKEA och ett besök i Svedala :)

Idag har jag haft en bra ledig dag tillsammans med nära och kära :) Först blev det ett besök på IKEA för mig och Jimmy! Kom hem med massa nytt, bland annat en ny golvlampa till storarummet :) Väl klara begav vi oss till Svedala för att fira Morfar som fyller år på tisdag.. Lite tidiga, men vad gör det? Det bjöds på fika och en god middag och trevligt sällskap :)

Dags att hoppa i säng.. Imorgon är det kursintroduktion för min allra sista kurs på Socialhögskolan.. Sjukt!!! :) :) Bäst att vara utvilad, då jag antar att jag kommer att bli fullmatad med information imorgon.. Natti!


Kommentarer
Postat av: Celle

Oh moffe!! Du måste hälsa till han:)

2013-03-25 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0