Jobbekväll denna fredag!

Hej på er kära läsare :)
 
Idag har jag en ledig fredag från skolan, dock inte från jobbet då jag ska jobba 16.00-22.00! Jag har fått gjort en del här hemma på mina lediga timmar: Sovmorgon till 08.30, vattnat alla blommorna, plockat undan tvätt, tvättat och hängt ny tvätt, tömt diskmaskinen, sökt 1 jobb, promenerat i 40 min med Zindra och sist men inte minst duschat och fixat mig! Nu ska jag bara äta lite lunch, sen är jag redo för jobbekvällen :)
 
Idag köpte vi skit snygga karaffer från Eva Solo via Groupon :) Tummen upp! Egentligen kostar dessa ca 499:- st, och vi betalade endast 499:- för båda!! Verkligen ett klipp!
 

 
 
 
 
Nä gott folk, dags att få lite mat i magen :)
 
22.00 ikväll håller jag HELG!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0