Min onsdag, hittills :)

Idag har jag fått röra på mig mycket :) Först blev det 30 min promenad med Zindra ner till hundfrisören och under tiden hon blev klippt begav jag mig ut på en 1,5 timmes powerwalk! Det var härligt, då solen sken på mig hela vägen! Därefter hämtade jag upp Zindra och så promenerade vi ytterligare 30 min hem.. Väl hemma slocknade hon på två röda i soffan :)

Mina tre senaste timmar har jag spenderat med huvudet i en uppsats som vi ska opponera på.. Inget kul kan jag säga, men det måste göras!!

Alldeles strax kommer Becciz hem till mig :) :) Kaffe, skitsnack och fika!

Soo long


Kommentarer
Postat av: Mor

Mormors finaste fis 😊

2013-03-06 @ 19:34:55
Postat av: Becca

Tack för daten! Lets do it again! ;) haha ❤

2013-03-06 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0