YES - ROBIN VAR DEN RÄTTA VINNAREN!!

Dagen igår spenderades först i Malmö hos Ilona och Josef :) Det vankades kalas för Ilona, ochd et bjöds på super god mat och efterrrätt (Annanaspaj, sjukt gott!). Senare på kvällen så blev det mellomys tillsammans med Becciz och Jimmy <3 Till det hade vi givetvis en massa gotte också ;) Jag måste även säga en sak, det var helt rätt låt som vann!! Robin med låten You :) Efter Melodifestivalen tittade vi även på en film, så det blev en relativt sen kväll igår.. Men inte mig emot!!
 
Tack Jimmy och Becciz för mysiga lördagstimmar med er <3
 
 
Idag när jag vaknade upp så hade jag ett meddelande från vikariebanken.. Kan du jobba ikväll mellan 15.30-22.00? Hmm.. Har jag någt val?! Det hade varit så sjukt skönt med en ledig dag tillsammans med Jimmy idag. Får kanske hoppas på en ledig dag tillsammans nästa helg istället!
 
Dags att göra sig iordning för en jobbekväll!
 
Soo long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0