3 månad utan giftpinnen idag :)

Idag är det exakt 3 månader sedan jag fimpade cigaretten! Alltså även 3 månader sedan jag låg i influensan och samtidigt skulle plugga 2 kurser! Mycket som hände i februari månad.. Jag har i en månads tid använt mig av nicotinells sugtabletter, vilka har hjälpt mig mycket! Var ju nära att trilla dit där ett tag.. Jag tar sammanlagt 1 tablett om dagen, vilket knappt känns lönt (egentligen), men det hjälper och det är huvudsaken! Nu ska det bara fortsätta såhär :) Mitt mål är att vara rökfri på mitt första jobb som socionom!!

Nu kallar sängen.. Natti!


Kommentarer
Postat av: Mor

Stolt mor du har kan du tro ;) Du är skitduktig :)

2013-05-15 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0