4 snygga klänningar från HM för under 1000 lappen!

 
199:-
 
 
249:-
 
 
199:-
 
 
199:-
 
Nu gäller det att börja kolla runt på lite klänningar till alla fester som kommer framöver! För det första ska jag ha en klänning till min och Jimmys fest. Sen behöver jag en klänning till själva examensdagen, THE BIG DAY!! Självklart kan jag inte komma med samma klänning som jag tidigare har använt på vår fest ;) Sen så behöver jag ytterligare en klänning till själva examensfesten som ska hållas på Mejeriet i Lund! Puuhh.. HM har många fina klänningar, till bra priser! Får hålla utkik där :) Ska ju på fler fester i sommar + bröllop, så förhoppningsvis får jag nytta av klänningarna även då!
 
Nä gott folk, dags att sätta igång med plugget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0