Att vara effektiv när det behövs!

Nu känner jag mig riktigt flitig! Har suttit och pluggat mellan 10.30-14.00 (non-stop) vilket har resulterat i att jag har skrivit klart allt under rubrikerna utvärdering samt brukarperspektivet. Började skriva lite under rubriken samhällsvetenskapliga perspektivet precis, men insåg att jag inte hinner mer än 1 stycke då klockan börjar bli alldeles för mycket! Ska ju jobba ikväll, vilket jag  är glad för då det ger storhelgsbetalt :) :) Känns så otroligt skönt att jag bara har 2 rubriker som ska betas igenom, och sen finjusteringen kvar av min interventionsplan! Insåg också på handledningen att jag var den enda i gruppen som verkligen legat i! Jag hade skrivit ca 13 sidor, vilket mina klasskamrater inte hade gjort.. Som bäst hade någon skrivit 5 sidor, och då var de inte ens helt klara med allt som stod där. Jag håller koll på mig själv och jag vet ju varför jag är tvungen att ligga i och inte komma efter! Det beror ju på att jag jobbar 40% under tiden vilket medför att många självstudiedagar försvinner..! Glad att det sbart är över i alla fall :) Whoop Whoop!!
 
Nu ska jag ta på mig (vettiga kläder, haha) och förbereda mig inför jobb!
 
Trevlig torsdag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0