Nedräkning - Examen :)

Om 14 dagar går jag troligtvis och lägger mig med en nervös och lycklig känsla i kroppen :) Då kommer jag att vakna upp till min examensdag.. Once in a life time experience!! Men innan det har jag massor att fixa känns det som :)

Nu har jag precis avverkat min powerwalk och ska nu hämta hem Zindra som varit och blivit klippt nu på morgonkvisten! Resterande av dagen kommer jag att spendera vid datorn! Finjusteringar på IVP:n och därefter ska den publiceras :) Längtar redan nu till ikväll då det väntas mys med världens bästa tjejer <3 <3 <3

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Foto på fisen?

2013-05-21 @ 20:46:58
Postat av: Beccabus!!

TACK för en mysig kväll med er!! <3
Ser fram emot den 1/6 och den 7/6!! :D :D
Även dom dagarna blir mkt att blogga om ju! ;)
Puss love joo darling!!!

2013-05-21 @ 21:45:34
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0