Dagens träning = styrka

Cheesecaken och chokladbullarna var verkligen uppskattat av mina kollegor :) Alla tog i två omgångar av cheesecaken vilket betyder att den blev lyckad! Tack Sara Celander för det enkla och super goda receptet!! Idag hade jag egentligen tänkt sluta 16, men så blev inte fallet.. Kom ifrån jobb vid 17.15 och körde då raka vägen till gymmet :) Idag körde jag 15 min på crossen som uppvärmning och därefter 45 min blandad styrketräning! Pulsen hinner aldrig sjunka för mycket då jag värvar maskinerna med varandra! Ex: först 15 situps med 5 kilos vikt och när jag vilar magen så kör jag 12 rep för axlar, och när jag vilar axlar kör jag 15 rep för magen igen. Så det är några intensiva 45 minuter, men jag gillar det :) :) Nu ska jag ta mig en varm dusch och sen pussa på min fina man och kela med min Fis ❤️ Trevlig kväll på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0