En rolig dag på jobb :)

Idag är det nog första dagen sedan jag började "på riktigt" som handläggare som jag har tyckt att det varit "kul" att arbeta :) Jag är ju en människa som lätt kan bli frustrerad om jag inte kan hur saker och ting fungerar vilket kan gå ut över känslan för jobbet. Men idag har allt flutit på! Jag börjar få mer och mer koll på hur jag ska göra och jag behöver inte springa och fråga mina kollegor om saker stup i kvarten :) Det är ju så med alla jobb, att man lär sig med tiden! Men ibland har jag så dåligt tålamod och klarar inte riktigt av att vänta på den dagen då jag sköter mig helt själv.. Men nu börjar saker och ting att falla på plats, och just idag har jag älskar mitt arbete och mina kollegor så klart!! :) Nu är jag påväg hem från jobb.. Ska byta om för att sedan bege mig till gymmet 💪 Dags att svettas och bränna lite kalorier! Hoppas att mina läsare har haft en bra torsdag? Kramar till er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0