En tur till Ikea blir det idag :)

Vaknar ensam i sängen. Jimmy har begett sig iväg till Göteborg med sin mamma, sytrar och syskonbarn! Konstigt nog har jag inte hört hans alarm som ringde för tre timmar sedan.. Jag har sovit som en stock, vilket har varit välbehövligt 😃 

Idag blir det en mysig lördag 💜 Ska hämta upp Jennie och Timmo runt 12.00 och därefter ska vi bege oss till IKEA för lite shopping! Senare eftermiddag/kväll har jag planer på att hälsa på Simon i hans lägenhet samt avsluta kvällen hos Mamma och Lars tillsammans med vovvarna ☺️ Har ju glömt att berätta att Simon (min bror) flyttat till sin första egna lägenhet nu!! Kul för honom att det äntligen gick vägen, då han velat flytta tidigare. Tyvärr har jobbsituationen ställt till det för honom då, men inte denna gången 👍Nä, dags att ta tag i sig själv! Trevlig lördag allesammans 😘



Kommentarer
Postat av: Celle

Vi var oxå på Ikea idag:))

2013-11-23 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0