Kanske blir det en Monte väska :)

Jag är verkligen i behov av en NY väska som jag kan använda till vardags samt på jobb. Den måste vara stabil, speciellt i botten och även rymlig. Den ska helst både ha en axelrem samt en längre rem så att man kan hänga väskan om sig. Den ska vara i läder och det ska finnas gott med plats att exempel få ner en konferensmapp i osv.. Väskan ska alltså ha många funktioner, vilket gör att jag begränsas i mitt urval och "tyvärr" bara landar på sidor där väskorna kostar lite mer. I somras hade en kollega till mig en "The Monte" väska och jag blev kär! Kvaliten kändes toppen och den hade alla de där funktionerna som jag vill år. Dock hade hennes modell enbart axelrem vilket gör den mindre intressant för mig.
 
Dessa har jag i alla fall hittat på nätet och jag vet även butiker som säljer dem :) Så det är bara till att åka runt och känna och klämma tills jag hittar DEN väskan :P Ni förstår, jag är kräsen och speciellt när det handlar om köp som kostar lite mer än vanligt! Jag har alltid samma beslutsångest och står alltid och velar fram och tillbaka på vilken vara som blir bäst. Eller hur, nära och kära? ;) haha
 
Denna modellen verkar bra :) Både små handtag och stor axelrem som kan spännas ut! Väskan är av märket "The Monte" och ligger på mellan 700-900kr, beroende på återförsäljare. 
 
 
En sjukt snygg väska som tyvärr bara har en sorts axelrem :S Väskan är av märket "The Monte" och ligger på mellan 700-900kr, beroende på återförsäljare. 
 
 
Hur snygg är inte denna? Jag smälter lite sådär långsamt... Priset är dock inget som lockar :P 2500k kostar denna heting från Adax! Får intala mig själv att jag inte blivit nöjd med den ändå då det ser ut som att det bara finns små handtag och ingen större axelrem?!

Kommentarer
Postat av: Sara B

Jag hade utan tvekan sparat ihop till den dyraste, den var den finaste utan tvekan :-)

2013-11-22 @ 22:13:54
Postat av: Jenny

Ja den dyraste var finast varför är det alltid så ;) men även nr 1 var fin! Ha en mysig helg. Ibland är det tufft på ens jobb men kämpa på kram

2013-11-22 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0