Min första teamträff + dagens träning!

Idag gick jag på min första teamträff på läänge!! Fast denna gången som biståndshandläggare och inte som hemtjänstpersonal ☺️ Jag var sjukt nervös, då jag vet vad som brukar tas upp och att det ställs "krav" på att man kan sin sak och kan svara på personalens frågor.. Träffen gick strålande! 😃 Kändes kul att få träffa andra professionella från samma team och även få ett ansikte på personalen! 

Efter jobb körde jag raka vägen till gymmet (TACK Mamma för att jag får låna bilen dessa dagar!). Det blev ett härligt styrkepass med crosstrainer som uppvärmning 💪 Nu ska jag hoppa i duschen.. Får bli en riktigt varm sådan då det har varit svin kallt ute idag 😐




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du träffade juh din favorit-beccis på gymmet oxå! ;) wiie, äntligen har du uppdaterat bloggen!! Du får inte ha uppehåll en hel helg, det funkar inte ;) pussar Becca

2013-11-11 @ 20:03:00
Postat av: Sara :) :)

Precis, det gjorde jag ju ;) igår blev det två inlägg, det måste ändå vara okej? :P

2013-11-12 @ 06:08:28
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Jennie

Två inlägg igår??? Var då?? ;)

2013-11-12 @ 09:37:07
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Oj! Nä, inte två ;) Tänkte att det jag skrev sent på söndagskvällen tillhörde måndagen :P

2013-11-12 @ 09:59:31
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0