Min lediga lördag :)

Denna lördag har verkligen varit fullbokad med massa trevliga saker 😃 Dagen startade runt 08.30 med kaffe, städning av toaletterna samt tvätt! Därefter blev det en dusch följt av smink och lite mer kaffe 😋 12.00 hämtade jag upp Jennie för en tur till IKEA! Det blev lite mer än 4 timmar på varuhuset.. Egentligen skulle Timmo (och vagnen) följt med, men det blev ändrade planer! Kanske tur det med tanke på allt som handlades idag 😜 Tack vännen för härliga timmar med dig ❤️ Snack, shopping och skratt kan man aldrig få för mycket av!! 



Lördagskvällen har spenderats hemma hos Simon i hans nya lägenhet samt i Stävie hos Mamma och Lars. Verkligen ett bra avslut på en ledig lördag 😘 

Nu när Jimmy inte är hemma så får min lilla Fis sova uppe i sängen hos mig! Har saknat henne massor ❤️ Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0