Vår helg :)

Bloggen har fått vila lite under helgen, som ni kanske märkt? :) Har haft fullt upp och inte riktigt fått läge att skriva, men nu så! 

Fredagen spenderades med mina två favoriter i soffan framför IDOL :) I lördags så var Jimmy och spelade innebandy och jag passade på att umgås lite med Becciz ❤️ Lite fika, kaffe och skitsnack gör alltid gott! Tack för sällskapet vännen! Vid 14.00 begav vi oss till Malmö för att fira Mira som fyllde 1 år tidigare i veckan.. Hon fick massor med paket och vi gäster blev bjudna på god mat och tårta ☺️ 






Alla barnen hjälptes åt att öppna paketen! 




Det tog ett tag innan Mira ville äta tårtan  med händerna 😂 haha!! 


Min älskling och Leia 💜

Dagen idag har spenderats med dammsugaren i ena handen samt fix inför farsdagmiddagen som jag anordnade för pappa här hemma! Det blev en god köttfärssås med pasta och sallad till huvudrätt och klassisk chokladpudding med jordgubbar och grädde till efterrätt 😋 Ibland är det enkla gott tillräckligt! 


Jag är nöjd med min/vår helg! Nu ska jag förbereda kläderna inför morgondagen på jobb och därefter krypa ner i sängen och snarka gott 😴 

Natti natti allesammans! 





Kommentarer
Postat av: pappa

Jättetack för allt mina älskade barn <3

2013-11-10 @ 22:43:47
Postat av: Jennie

Ja lite trist när du inte uppdaterat i helgen! En mamma som är nattmänniska just nu behöver något att läsa ;) gärna typ 5ggr om dagen hehe! ❤

2013-11-10 @ 23:29:00
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Jennie: haha!! Får bli bättre på att uppdatera i veckan då alltså ;)

2013-11-11 @ 06:09:46
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0