Bebismys med Nikki <3

Jävla blogg.se! Fick ett antal sms och mejl på Facebook om att människor inte kom in på min blogg. Försökte ett antal gånger själv men lyckades inte heller :( Skickade ett mejl till blogg.se i förmiddag och undrade vad som hade hänt och om de kunde hjälpa mig. Rätt som det var började bloggen fungera igen, men jag har inte fått något svar tillbaka från administratörerna..? Aja, nu är det löst i alla fall :) :) 

Kvällen igår spenderades i Furulund hemma hos Ida och Magnus! Nu var det vår tur att få mysa med deras lilla flicka Nikki <3 Hon kom till världen den 11/10 och var igår endast 10 dagar gammal :) Det är sjukt hur sugen man blir själv :) Det känns verkligen som att det är babyboom just nu, och såklart är det svårt att inte påverkas av det! Jimmy satt med Nikki själv en bra stund igår och när vi kom hem sa han "jag bara satt och tittade och tittade på henne. Vad hon gjorde med sina fingrar och hur hon gäspade och blinkade. Tänk då hur det blir med sin egen bebis" ;) Han är så söt min Jimmy <3 Vi blev bjudna på god banankaka och kaffe också. Tack vänner för en mysig kväll med er! 





Nu är jag påväg hem från jobb. Ska bli upphämtad av Jimmy vid stationen vid 17.20 och därefter ska vi hem till Stävie :) Dags att hämta hem Zindra och säga "hejdå" till Mamma och Lars som åker till Thailand imorgon.. Nä, jag är inte alls avis ;) Om lite mer än 1 år är det VÅR tur!! 

Hoppas mina läsare har haft en bra tisdag? Kram till er! 



Kommentarer
Postat av: pappa

Viktigaste sidan på hela nätet..haha

2013-10-22 @ 18:37:48
Postat av: Ida

Så sött inlägg, ni e så fina du och Jimmy ♥

Svar: Tack <3 Det är ni med!
Sara

2013-10-23 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0