Dagens Sara :)

Då var det redan onsdag och bara tre arbetsdagar kvar innan ledig helg :) På morgonen/förmiddagen ska jag skriva utredningar och sedan luncha med Helena på Ginger, vårt favorit ställe i Eslöv :) En blandning av sushi och thaimat i form av buffé kan aldrig bli tråkigt :P I eftermiddag ska vi ha möte angående hur vi handläggare dokumenterar. Alla skriver och formulerar sig på olika sätt i utredningarna och beslutsmeddelandena, vilket kan se oprofessionellt ut i vissa sammanhang. Tror att vi ska diskutera olika formuleringar och hur vi handläggare ska skriva för att det ska se mer lika ut oss emellan! Spännande eftermiddag :) 

Efter jobb har jag planer på att pula med framsidan och hoppas på uppehåll i eftermiddag!! Jag har varit slarvig och inte gjort det jag skulle ha gjort, så idag måste jag ta tag i det! Ska bland annat flytta utemöblerna och sopa ut det sista stenmjölet samt förbereda för singelstenen :) Vad ska ni hitta på idag? 

Trevlig onsdag på er :) 






Kommentarer
Postat av: Becca

Ha en bra dag vännen!! ❤️ låter trevligt med en lunchdejt på de stället, aldrig hört talas om. Gillar bufféer så de får man kanske testa!! :) Puss o massa kärlek 😘❤️

2013-10-16 @ 08:57:13
Postat av: Sara :) :)

Tack! Har haft en toppen dag, men liiite för mkt mat ;) Blir lätt så när man äter buffé ;) haha! Puss

2013-10-16 @ 19:22:56
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0