Dagens träning + kaffedejt <3

Idag har det varit en bra torsdag :) Först jobb till 17.00 vilket inte alls har känts särskilt betungande! Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra :) Därefter åkte jag hem och bytade om för att sedan bege mig till gymmet. Idag blev det ett härligt pass! Körde först 15 minuters intervall träning på löpbandet. Körde en egen variant som verkligen tog kål på mig. Såhär la jag upp min uppvärmning:

1 minut powerwalk: hastighet 6,5 och lutning 8%

1 minut vila

1 minut löpning: hastighet 7,8 och lutning 6%

1 minut vila

1 minut powerwalk: hastighet 6,5 och lutning 8%

1 minut vila

1 minut löpning: hastighet 7,8 och lutning 6% 

Osv.. Detta gjorde jag i 15 minuter och därefter var jag varm och redo för maskinerna :) Ett härligt träningspass och jag känner mig nöjd! 



Efter gymmet blev det ett besök hos Becciz ❤️ Blev bjuden på både proteinpulver, kaffe och clementin! Tack för det snäckan :) 

Nu kallar sängen.. Natti! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Heja dig! Vad duktig du är 😍

2013-10-10 @ 22:29:51
Postat av: Sara :) :)

Tack Sara :) Du med ju!! Heja oss ;)

2013-10-10 @ 22:53:52
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0