En del av mina inköp :)

Shoppingdagen igår med Sara blev hur bra som helst :) Handlade en del, bland annat lite nya höst/vinter tröjor/tunikor,  tesilar, ett nytt festlinne och ljuslyktor att hänga i fönstret :) Jag har märkt en stor skillnad på klädeskontot sedan jag började jobba i somras.. Jag har sedan tidigare bara jobbat i relativt "slappa" kläder och enbart behövt ha en ganska liten uppsättning fina vardagskläder. Nu är det istället tvärtom, att jag måste ha mycket fina jobbekläder och lite av mina "slappkläder". Men sedan jag började jobba som handläggare så krävs det andra, finare och framförallt MER vardagskläder! I somras handlade jag på mig lite finare klänningar som jag kunde ha på jobb, och nu till hösten är det dags att uppdatera kläderna i den garderoben! Fram tills jag har gjort det så kommer en liten del av min lön att gå till detta varje måndag! Tror att jag spenderade runt 1500kr på kläder igår, men nu har jag så att jag klarar mig i nov-dec i alla fall :) Förra månaden gick en del pengar på ny vinterjacka och höst/vinterskor.. Alltid är det något ;) Sen så måste jag även nämna att jag har gått upp ca 7 kilo i vikt sedan förra hösten, och vissa av de kläderna jag använde då passar tyvärr inte längre.. Så det är bara att gilla läget! 










Tack gumman för en super trevlig shoppingdag med dig ❤️ Nu ska jag slänga på mig lite kläder. Idag ska vi handla den sista singelstenen, en ny uteväxt samt handla lite mat inför veckan som kommer :) Vad ska mina läsare hitta på idag? 

Kramar



Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina saker! Speciellt den gråa klänningen på bild fem! Var köpte du den? :) kram

2013-10-27 @ 12:59:38
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Mor;)

Håller med Jennie.....var har du köpt den?

2013-10-27 @ 15:12:33
Postat av: Sara :) :)

Klänningen är köpt på Gina Tricot :)

2013-10-27 @ 16:03:55
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0