Fortfarande inte förstått riktigt? :)

Tack så mycket för alla grattis och lyckoönskningar :) Jag är såå glad! För varje dag som går faller fler och fler bitar på plats i mitt liv! Visst känns det fortfarande overkligt :P Antar att jag har landat i allt inom en månads tid.. Mina kollegor kom fram till mig igår efter att jag skrivit papper med frågan "hur vill du vara ledig i jul?" Hmm, ledig i Jul? Kommer inte ihåg senast jag var det faktiskt. I tre års tid har man ju hoppat in och jobbat extra både på jul och nyår, för att en gång om året få en lite bättre lön. Nu behöver jag inte göra det mer, Wiiee!! Så i år ska jag för en gång skull vara ledig hela julveckan :) Det "kostade mig 2 semesterdagar, men vad gör det? ;) 

Som jag ska njuta!! 




Kommentarer
Postat av: Jessica

Har en fråga, vad gör en biståndsbedömare? Lite nyfiken 😊

2013-10-30 @ 22:50:17
Postat av: Sara :) :)

Man utreder, bedömer och beslutar om äldre människor har "rätt" till hjälp när de ansöker om olika former av insatser :)

2013-10-31 @ 06:03:27
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Å grattis Sara! Så kul :)

2013-11-02 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0