Godmorgon tisdag :)

Skrev precis ett långt inlägg som helt plötsligt bara försvann när jag skulle centrera texten, tack för det! Orkar jag skriva om allt igen..? Nä, men kan ta det kortfattat! 

Idag efter jobb har jag planer på att träna. Är sugen på styrka så det får nog bli en vända till gymmet ikväll :) Denna vecka har jag mycket roligt inplanerat! Imorgon ska jag hem till Ida :) Vill träffa henne och magen innan det är dags för tjejen att komma ut! Fredagen ska spenderas tillsammans med Jennie, Johan och lilla Timmo <3 Killarna ska kolla på fotboll och jag kommer definitivt att gosa med sötnosen! Man kan liksom inte få nog, hihi :) På lördag ska jag träffa tjejerna! Med god mat, alkoholhaltiga drycker, härligt sällskap och utgång kan kvällen inte bli annat än bra :) Som sagt, en rolig kommande vecka som jag har framför mig!! 

Hoppas att mina läsare får en trevlig tisdag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0