Jag behöver 15 kommentarer :)

Hej alla läsare :) 

Pratade med en vän häromdagen om anledningen till varför man bloggar. Hon menade på att det är dels för att man tycker att det är kul att få feedback (kommentarer) från sina läsare samt att man ska kunna gå tillbaka och läsa tidigare inlägg. Vad gjorde jag under samma månad, förra året? Men det där om kommentarer var nog de som vi fastnade mest kring. Jag som bloggare ger ut mitt lösen och låter er läsa om mig och mitt liv och det är ALLTID samma människor som kommenterar ens blogg. Ni andra 25, som också fått lösenordet, men som aldrig lämnar ett spår, varför gör ni aldrig det? Jag menar, ni vill gärna följa mig och läsa om mitt liv, och alla vet att en kommentar gör gott.. Varför då inte slänga iväg en sådan lite då och då? :)

Nu har jag bestämt mig för att inte blogga igen förren jag har fått minst 15 kommentarer, en från varje person! Ni är runt 30 personer som har fått mitt lösenord så det ska inte vara några problem :) :) Skriv en rad eller två om varför ni läser min blogg och kom gärna med förslag om vad ni vill att jag ska skriva om :) Kram till er! 





Kommentarer
Postat av: Mor;)

Då blir jag den förste ;) Hoppas din dag idag blir bättre än igår och att du får lite klarhet i hur din framtid med jobb med mera ser ut. Här är en som håller alla tummar och tår för dig min tös :) Puss o kram

2013-10-03 @ 07:38:53
Postat av: pappa

Hejsan gumman...Blev lite tagen av inlägget igår,och hoppas av hela mitt hjärta att du får jobba med det du brinner för...

// kram

2013-10-03 @ 09:20:12
Postat av: Lola

Jag är den tredje😃. Brukar läsa igen snabbt ibland. Och vet inte vad jag ska kommentera ang. Ibland kommer det en kommentar när du minst anar det😉. Men förstår att det är roligare att skriva när du får kommentarer. Jag ska bättra mig😃. Vill ju att du ska fortsätta blogga. Puss och kram vännen min

2013-10-03 @ 09:38:05
Postat av: Jennie

Jag kommenterar på de inlägg jag känner att jag vill säga något :) och läser för att det är kul att se vad du gör om dagarna! Kram

2013-10-03 @ 09:59:43
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Maria

Jag läser för att jag tycker det är kul och jag kommenterar i bland:)

2013-10-03 @ 11:06:41
Postat av: Lina

Jag tycker det är kul att läsa din blogg då vi gått i samma klass när vi var små och nu utbildat oss till samma yrke. Hoppas det löser sig med jobb för dig.

2013-10-03 @ 11:45:55
Postat av: Linda

Läser din blogg ibland. Är kul att följa dig. Kommenterar ibland. Hoppas du får det jobbet du vill ha. :)

2013-10-03 @ 13:21:09
Postat av: Jenny

Dålig på att kommentera tyckerom dina inlägg om träning som inspiration skriv gärna mer om vilket sminkprodukter du använder o tycker är bra! Kram

2013-10-03 @ 15:47:07
Postat av: Becca

Jag försöker läsa var dag, och jag e ju oxå en utav dom 5 typ som alltid kommenterar :)

2013-10-03 @ 16:04:17
Postat av: Angelica

Har ju gott i samma klass hela livet typ o tycker de e roligt o följa dig o ditt liv för de e alltid så spännande! Hoppas du snart får ditt dröm jobb!!! Ha de bäst:-D

2013-10-03 @ 16:51:22
URL: http://pinupangel.blogg.se
Postat av: helena

Tycker det är kul att läsa om vardagliga saker.

2013-10-03 @ 18:14:20
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: Fanny

Eftersom vi bor i olika städer är det alltid skönt och kul med en uppdatering på ditt liv. Känns som vi bor lite närmre varandra då! Jag kommenterar också annars ibland! Ha en bra fredag! Kram

2013-10-04 @ 06:54:31
Postat av: Angelica

Har ju följts åt sen dagis, och tycker det är kul att fortsätta följa ditt liv. :)

2013-10-04 @ 14:26:03
URL: http://anngelica.blogg.se
Postat av: Emma

Tycker det är kul o läsa om din vardag :) du är alltid duktig på o uppdatera och har så vitt jag kan minnas inte slutat blogga nån gång under hela den tid jag följt dig. Gärna ännu mer kost träning, recept osv :)

Kram

2013-10-04 @ 18:11:43
URL: http://www.anderbergskan.blogg.se
Postat av: Jessica

Tycker det är roligt och intressant att läsa. En sak man brukar göra på kvällarna är att läsa igenom bloggarna man brukar läsa:-) få lite tips och idéer av av er som bloggar:-) fortsätt med ditt bloggande:-)

2013-10-04 @ 19:24:15
Postat av: Sara

Jag har också läst din blogg hur många år som helst och gillar den. Sen kan jag vara kass på att lämna spår men ska skärpa mig :-)

2013-10-05 @ 01:10:33
Postat av: Malin L

Hej hej! tycker de e kul att följa din blogg.. skall bli bättre på att kommentera då o då =)

2013-10-05 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0