Not Happy!

TrĂ€ningen idag gick inte alla lika bra som planerat 😳 Hade förestĂ€llt mig 15 svettiga minuter pĂ„ crossen följt av 45 minuters styrketrĂ€ning dĂ€r jag hela tiden hĂ„ller koll pĂ„ puls och brĂ€nda kalorier pĂ„ min klocka. NĂ€r jag kom till gymmet sĂ„ var alla crossar upptagna, vilket gjorde att jag fick uppvĂ€rma med powerwalk pĂ„ bandet! Inte alls samma sak tycker jag.. Jag har alltid haft svĂ„rt för att gĂ„ riktigt snabbt. Vet inte om det beror pĂ„ att jag har korta ben eller om det helt enkelt inte gĂ„r sĂ„ snabbt för mig. SĂ„ nĂ€r jag uppvĂ€rmer pĂ„ bandet sĂ„ blir jag inte ens hĂ€lften sĂ„ varm som nĂ€r jag stĂ„r pĂ„ crossen. Inte nog med det, efter 20 min tittar jag pĂ„ min klocka och ser att den Ă€r avstĂ€ngd! 😧 KUL! Jaha, lika bra att köra utan den resterande av tiden.. NĂ€r jag hade cirka 15 min kvar av trĂ€ningen mötte jag Jimmys mamma vilket resulterade i snack med noll fokus pĂ„ trĂ€ning i ca 10 minuter.. Jaha, lika bra att gĂ„ hem nu dĂ„, eftersom svetten lagt sig och jag börjat frysa.. 

Ja, det var mitt trÀningspass för idag..

Godnatt 😮





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0