Tack för era kommentarer :)

Då har jag fått minst 15 kommentarer som jag eftersträvade vilket känns kul :) När jag skrev att det finns läsare som nästan aldrig kommenterar så menar jag inte er som faktiskt gör det då och då. Jag syftade på dem som i stort sett aldrig kommenterar min blogg. Jag menar, jag ger ut mitt lösen och låter er följa mig och mitt liv, men aldrig någonsin får jag feedback eller en spontan kommentar på något inlägg. Då känns det också lite konstigt att ni ska få möjligheten att läsa..? Aja, nog om det nu! Tack till alla er som tog er tid och slängde iväg en kommentar :) Super kul! Ska även försöka ta med mig lite av era önskemål om vad ni gärna vill läsa mer om framöver! Såg att en person hade en önskan om att jag skulle blogga om vad jag använder för smink och skönhetsprodukter :) Jag är nog den mest ointresserade människan av smink :P Handlar bara precis det jag behöver, och har verkligen inte speciellt mycket att välja på! Men jag förstår din kommentar, och ska absolut blogga om mina favoritprodukter när jag tänker på det :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0