Tjejkvällen + söndagens hittepå!

Tjejkvällen igår blev toppen på alla sätt i och vis :) Vi blev bjudna på god middag och därefter blev det mycket snack, alkohol och spel! Kände mig rätt rund under skorna där ett tag :P Vid 24.00 tog vi tåget till Malmö och promenerade bort till Hipp! Där var rätt lite folk när vi kom, men efter 1-2 timmar var där smockat! Dansade och drack gott med tjejerna och vid 03.00 kände vi oss nöjda :) Landade i sängen vid 03.45 och sov gott till klockan ringde 12.00 idag ;) 

Trots mycket dricka igår vaknade jag upp utan huvudvärk och kände mig relativt pigg, skönt! Städade av toaletterna, plockade undan på ovanvåningen och fick upp en del saker på vinden som vi egentligen skulle gjort förra helgen! I eftermiddag har vi hunnit med ett besök på Bauhause där vi handlade vår singelsten till framsidan och en snabbvisit inom Willys för lite veckohandling! Så trots kvällen igår tycker jag ändå att jag lyckats vara lite effektiv :) Nu ska jag föna håret och därefter dyka sängen tillsammans med min fina man <3 Godnatt allesammans!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina fina vänner ❤️ Tack för bästa kvällen på länge!! //Becca

2013-10-14 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0