Trött, tröttare, tröttast..

Två mornar i rad har jag vaknat upp (av mig själv) 25 minuter efter att jag egentligen skulle gått upp. Det har resulterat i att jag har fått ta ett senare tåg och kommit 20 minuter senare till jobbet. Har varit super trött, trots att jag lagt mig tidigt.. Tisdag och onsdag morgon har sedan jag började jobba måndag-fredag alltid varit de svåraste att ta sig upp på! Men idag försov jag mig inte :) Tack för det! 

Redan torsdag och det känns som att denna veckan har susat förbi :) En tidig morgon kvar sen håller jag helg! Jag har även glömt att berätta för er att tjänsten jag går på nu har kommit ut internt! Det är en tillsvidare anställning och har tillträde 1/11-13 :) Självklart har jag sökt den! Nu får ni hålla alla tummar och tår för att någon annan anställd i kommunen inte går före om de söker tjänsten!! 

Trevlig torsdag allesammans :) 


Kommentarer
Postat av: pappa

Min första tanke idag va "hatar den signalen"..

:)

2013-10-10 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0