Vår lördag :)

Vi började lördagen med en skön sovmorgon till 09.00 :) Därefter mumsade vi på en god lördagsfrukost, som idag fick bli rostemackor med fil och müsli! Runt middagstid satte vi igång med framsidan.. Den har ju fått ligga på is ett tag, men nu jävlar vill vi få det färdigt! Jimmy satte på hattarna på stolparna medan jag förberedde för singelstenen som (förhoppningvis) ska läggas på imorgon :) I eftermiddag har jag varit en sväng på Center Syd och uträttat några ärenden och nu sitter jag här och känner mig nöjd med dagen :) Jag har även hunnit med att tvätta en maskin tvätt och renbäddat våra sängar! 

Jimmy är iväg och spelar poker idag, heja heja!! Jag och Fis håller ledig lördag här hemma och myser i soffan framför tv:n :) Zindra med sitt ben och jag med mitt goda söder te <3 Förresten, kunde inte låta bli att köpa en liten present till min man idag ;) Har lagt den på kudden.. Tror ni han blir glad? :)

Trevlig kväll :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0