Afterwork med kollegor :)

Igår blev det som sagt AW med fina arbetskollegor :) Derlita, som ursprungligen kommer från Filippinerna höll i kvällen hemma hos henne. Hon bjöd på hemmagjorda vårrullar, både vegetariska och med kött. Det var nog det godaste jag ätit på länge! Till det hade hon gjort ris, nudlar med kyckling, annan kyckling i en gudomligt god sås och tigerräkor i röd curry, såå gott! En annan kollega, Anna, hade sedan ordnat med kakan till kaffet :) Efter allt gott spelade vi "med andra ord" vilket verkade vara ett uppskattat spel hos alla! Det blev många skratt :) 22.00 bestämde jag och fyra andra oss för att sticka ut i Lund! Vi hamnade på Glorias och där vankades det ännu mer god dricka och dans :) 00.56 tog jag och Anna tåget hem och jag landade gott i sängen vid 01.30!

Tack alla härliga kollegor för denna trevliga kväll med er :) En riktigt rolig afterwork!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0