Äntligen fredag och biomys <3

6 timmar kvar att arbeta sen håller jag HELG :) Den inleds med mys tillsammans med Becciz <3 Först ska vi spendera några timmar på Nova i väntan på filmen White House Down som vi ska se 20.50 :) Som säkert alla vet vid detta laget är jag väldigt förtjust i skådespelaren Channing Tatum! Självklart var denna filmen, där han har en av huvudrollerna, ett måste för mig att se ;) Denna fredagen kommer alltså att bli hur bra som helst!!

Vad ska mina läsare hitta på i helgen?


Kommentarer
Postat av: pappa

Joel ska visa mig en ny lekplats,som heter Nya Nya Lekplatsen :)

2013-09-20 @ 16:56:50
Postat av: helena

För min del blir det en lugn och skön helg :)
Berätta gärna hur filmen var sen.

2013-09-20 @ 18:50:15
Postat av: Mor;)

Vi ska passa lilla Moa imorgon ett par timmar och på söndag kommer ni ju, och äter kålpudding ;) Moffe o Nettan kommer också. Det är väl ungefär vad vi ska göra, med lite promenixer med Wilma emellan förstås ;)

2013-09-20 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0