Bebisgos i Arlöv :)

Igår efter jobb mötte jag upp Jimmy på thai-restaurangen på baksidan av stationen i Lund och därefter begav vi oss mot Arlöv :) Vi hade köpt med oss lite fika då vi tyckte att föräldrarna borde skämmas bort lite extra ;) Jag blir lika "chockad" varje gång jag ser en bebis i verkligheten. Har ju bara sett Timmo tidigare på bilder och jag tyckte att han var så liten igår <3 Där låg han i sitt lilla babynest och var helt perfekt.. Då han har haft problem med sin axel och vi inte ville riskera att han fick ont, valde vi att hålla honom i nestet, men det var precis lika gosigt det! Intressant att få höra förlossnings berättelsen om hur det gick till från början till slut.. Jag blir alltid lika fascinerad av hur mycket vi människor klarar av egentligen! Det är fantastiskt hur mycket människokroppen och sinnet klarar av. Av oss fick Timmo en Alfons Åberg "nalle" och ett par snygga uggs att ha på sina små fötter i vinter :) Vi hade först planer på att handla kläder, men valde detta istället då han med all säkerhet får kläder av andra! Kan ju vara kul att ha något annat också :) Vi ser redan fram emot nästa gång vi ska träffa er och det lilla underverket igen!!

Nu ska jag snart köra till jobb! Har lyxen idag att få köra :) Efter jobb funderar jag på att köra till stadium och titta på en jacka som jag blivit förtjust i! Sen blir det en tur till Stävie för att hämta hem får efterlängtade lilla Fis <3

Trevlig fredag på er :)




Kommentarer
Postat av: pappa

Timmo & Fisen <3

2013-09-27 @ 12:37:33
Postat av: Jennie

Tack för besöket och de fina presenterna & fikan =)

2013-09-27 @ 13:12:20
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Anonym

Alfons är större än Timmo :) men Timmo är mkt sötare! ❤️ //Becca

2013-09-27 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0